test banner
Klantenservice / Klachten

Vermeld hier u vraag en/of opmerking
Heeft u een vraag of een opmerking dan kunt u deze hier herstellen. Vergeet niet uw contactgegevens achter te laten zodat wij u kunnen antwoorden. In principe beantwoorden wij iedere email nog dezelfde dag en anders de dag erna.

 

 

Heeft u een Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

 

Contactgegevens De Markeringshop.nl. 
Let op, contact verloopt bij voorkeur via de email tenzij anders is overeengekomen.

 

Het onderstaande adres is een postadres (geen bezoekadres). 

www.demarkeringshop.nl 
Hoge Ham 89A
5104 JCDongen 

(t) 0162-315350  
(e) [email protected]
KvK Eindhoven: 59091096
BTWnummer: NL001676715B25

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »