Verzenden & retourneren

Wij doen ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Het streven is binnen 48 uur. Bij bestellingen in het weekend wordt de bestelling op maandag verstuurd. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levertijd van uw bestelling iets langer duren. Wij zullen u altijd op de hoogte brengen als de levertijd hiet wordt gehaald.

Verzending:

De Markeringshop verstuurd alle bestellling vanaf €150,00 franco. Onder de € 150,00 vragen wij een bijdrage in de verzendkosten.

Nederland

Brievenbuspost € 3,25
Brievenbuspakket € 6,50
Pakketpost: € 8,66
Servicepunt levering: € 7,98

Buiten Nederland

Buiten Nederland leveren wij alle bestellingen middels pakketpost. Het tarief varieert per land. Selecteer in de winkelwagen het gewenste land van bezorgen en kosten worden automatisch doorberekend

Pakketpost naar:

Belgie € 9,95
Duitsland € 12,50

Verzendwijze

Uw bestelling wordt verzonden met DPD Home of Classic

DPD Home

  • Bij DPD Home geniet je standaard van de service van Predict. Dat betekent dat je de dag voor de bezorging een bericht ontvangt. Daarin bieden we de ontvanger de mogelijkheid om de bezorging van het pakket te veranderen. Op de ochtend van de bezorging krijgt de ontvanger weer een bericht met daarin het 1-uurs tijdsvenster waarbinnen het pakket wordt bezorgd. Ook kan de ontvanger het pakket met live-tracking volgen.
  • DPD Home kent één bezorgpoging. Ben je niet thuis en kan het pakket niet bij de buren afgeleverd worden? Dan wordt het pakket bezorgd bij een Pickup parcelshop, waar de ontvanger het pakket op kan halen wanneer het uitkomt. Het pakket blijft hier 7 dagen liggen. Na 7 dagen wordt het pakket retour gestuurd naar ons. Mocht het pakket retour komen naar ons, ontvangt u het aankoop bedraag retour minus de verzendkosten.
  • Heeft u DPD een neerzettoestemming gegeven. Met een neerzettoestemming geeft u toestemming om het pakket op een aangeven plaats neergezet mocht worden. Met deze toestemming komt de aansprakelijkheid voor niet ontvangen en/of beschadigde van u bestelling te vervallen.  

DPD Business

  • Als wij zien dat een bestelling door een bedrijf is plaatst, wordt het pakket met DPD Classic verstuurd. Dit om te voorkomen dat het pakket wordt aangeboden na sluitingstijd. DPD CLASSIC kent drie bezorgpogingen. Kan het pakket de eerste keer niet bezorgd worden? Dan gaat het terug naar het depot en doen we de volgende werkdag weer een poging. Als de chauffeur het pakket dan nog niet kan afleveren, kan de ontvanger een bezorgafspraak maken.

Veelgestelde vragen (FAQ)

Hoe snel wordt mijn bestelling verzonden?
Voor 12:00 besteld = dezelfde werkdag verzending.

Kan ik mijn pakket volgen?
Ja, via Track & Trace.

Hoe kan ik een retour aanmelden?
Neem altijd eerst contact met ons op via [email protected].

Is maatwerk retourneerbaar?
Nee, maatwerk- en gepersonaliseerde producten zijn uitgesloten van retour.

Kan ik afhalen?
Ja, op afspraak in Dongen.

Herroepingsrecht

U heeft het recht om u bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar De Markeringshop zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa € 8,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoeder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zult u het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk- in de originele staat en verpakking aan ons te retourneren.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via [email protected] 
of kunt u gebruik maken van het herroepingsformulier.  

Meldt u retour zending altijd via [email protected], vergeet niet om ons email adres te vermelden bij de ontvanger. Wij kunnen dan de retour zending volgen.

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten indien het product in goede orde retour is ontvangen.

Herroepingsrecht voor zakelijke klanten

Voor zakelijke klanten is het wettelijke herroepingsrecht niet van toepassing. Wij streven er echter naar om onze zakelijke relaties optimaal te ondersteunen. Mocht u om welke reden dan ook niet tevreden zijn over de geleverde producten, neem dan altijd eerst contact met ons op. Wij zoeken graag samen naar een passende oplossing.

Indien wij uit coulance akkoord gaan met een retouraanvraag van een zakelijke bestelling, gelden de volgende voorwaarden:

  • Standaard retourkosten van 15% van het orderbedrag worden in rekening gebracht om administratie- en verwerkingskosten te dekken.

  • Bij aankopen die met een creditcard of Paypal zijn betaald, wordt de transactie-/betaalprovisie die wij doorbelast krijgen, ingehouden op het terug te betalen bedrag.

  • Producten dienen ongebruikt, onbeschadigd en in originele verpakking retour gestuurd te worden, tenzij anders overeengekomen.

  • Speciaal op maat gemaakte producten of gepersonaliseerde artikelen kunnen niet worden geretourneerd.

Wij nemen geen oude voorraden retour en specials worden niet retour genomen. Creditering vindt pas plaats na beoordeling bij- en door De Markeringshop. Wij behoudens ons het recht voor om behandelings-en retournamekosten door te berekenen.